• Sign Up! To view all forums and unlock additional cool features

    Welcome to the #1 KIA Stinger Forum and KIA Stinger community dedicated to KIA Stinger owners and enthusiasts. Register for an account, it's free and it's easy, so don't hesitate to join the KIA Stinger Forum today!

Texas Stinger Owners

Messages
241
Reactions
37
State
AZ
Country
United States
Hope you werent like me and cried like a girl.
Tbh I wanted to but I held it back because my girlfriend would called me a little B*tch


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Messages
191
Reactions
18
State
TX
Country
United States
Tbh I wanted to but I held it back because my girlfriend would called me a little B*tch


Sent from my iPhone using Tapatalk
haha. Wait until you walk around with a "manly" diaper bag around your shoulder.
 
Messages
241
Reactions
37
State
AZ
Country
United States
Haha! I was actually looking into some ?manly? bags and they are expensive lol.. so I just nvm I don?t mind having a regular one!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
OP
G
Messages
73
Reactions
8
State
TX
Country
United States
Thread Starter #244
Congrats [MENTION=848]JRamire90[/MENTION]
 
Messages
145
Reactions
20
State
TX
Country
United States
Thanks everyone for the warm welcome. I'll have to check out that meet.

Also congratulations JRamire90
 

robz32

2000 Posts Achieved
Staff Member
Messages
2,037
Reactions
656
City
Houston
State
TX
Country
United States
What I Drive
Stinger GT2
[MENTION=848]JRamire90[/MENTION] Will you be joining us at the upcoming meet?
 
Messages
293
Reactions
39
State
TX
Country
United States
What I Drive
2018 Kia Stinger GT2
[MENTION=848]JRamire90[/MENTION] you got a baby registry up? Share it so we can get you something.
 
Messages
191
Reactions
18
State
TX
Country
United States
[MENTION=848]JRamire90[/MENTION] you got a baby registry up? Share it so we can get you something.
Count me in I'll throw in a few bucks too.
 
Messages
241
Reactions
37
State
AZ
Country
United States
Thanks everyone for the warm welcome. I'll have to check out that meet.

Also congratulations JRamire90
Thank you I really appreciate it!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Messages
241
Reactions
37
State
AZ
Country
United States
[MENTION=848]JRamire90[/MENTION] Will you be joining us at the upcoming meet?
Definitely, I?m just recovering from what I had to spend to fix the car, I requested the days once I know for sure I?m gonna reserve a hotel


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Messages
241
Reactions
37
State
AZ
Country
United States
[MENTION=848]JRamire90[/MENTION] you got a baby registry up? Share it so we can get you something.
Thanks! We haven?t yet because because we plan to do the baby shower in December. We are having the gender reveal sept 2nd for the family. I didn?t want to find out the gender but it was pretty obvious when you see it just hanging there on the computer screen lol so we are doing the reveal for the family


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Messages
241
Reactions
37
State
AZ
Country
United States
Count me in I'll throw in a few bucks too.
Thanks! I really appreciate it. I?ll let y?all know when she does it


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

washguy

New Member
Messages
4
Reactions
6
State
TX
Country
United States
What I Drive
2003 z06
Hi Guys got 180 miles on her now.....lol up near the Plano Dallas line.....glad to find some peeps here.....this car is awesome...goes prett damn fast without all the drama of my stroker z06..... what a sleeper....smoked a mustang gt today.....lol Wash
 
Messages
191
Reactions
18
State
TX
Country
United States
Hi Guys got 180 miles on her now.....lol up near the Plano Dallas line.....glad to find some peeps here.....this car is awesome...goes prett damn fast without all the drama of my stroker z06..... what a sleeper....smoked a mustang gt today.....lol Wash
Congratulations what color did you ger?
 
Messages
241
Reactions
37
State
AZ
Country
United States
Hi Guys got 180 miles on her now.....lol up near the Plano Dallas line.....glad to find some peeps here.....this car is awesome...goes prett damn fast without all the drama of my stroker z06..... what a sleeper....smoked a mustang gt today.....lol Wash
Congrats! Glad to hear it! Lol


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ITS_A_KIA

New Member
Messages
5
Reactions
0
State
TX
Country
United States
Hey everyone,been lurking,prob should get more involved,haha. 18Gt1 out here in austin.Do we have recommendations on who can install some eibachs? Called a few shops,either A.they dont know what kinda car it is or B. The quote on labor is ridiculous.
 
Messages
241
Reactions
37
State
AZ
Country
United States
Hey everyone,been lurking,prob should get more involved,haha. 18Gt1 out here in austin.Do we have recommendations on who can install some eibachs? Called a few shops,either A.they dont know what kinda car it is or B. The quote on labor is ridiculous.
If your wanting to drive a bit lol everything is cheaper down here in Brownsville Texas. I have a buddy that owns a body shop that?ll probably do it for real inexpensive


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ITS_A_KIA

New Member
Messages
5
Reactions
0
State
TX
Country
United States
If your wanting to drive a bit lol everything is cheaper down here in Brownsville Texas. I have a buddy that owns a body shop that?ll probably do it for real inexpensive


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ya,thats just a bit to far.I don't mind going to dallas or houston,only 2-3 hours for me.
 

Similar threads

Forum Posts



Top